Gratis verzending NL & BE

30-dagen probleemloos retouren

Winkelwagen

Veelgestelde vragen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Om onze prijzen zo laag mogelijk te houden, verzending LeRoxy producten rechtstreeks van de fabrikant of leverancier. Daardoor kan de levering iets langer duren dan gebruikelijk. Het duurt ongeveer 1-3 werkdagen om je bestelling succesvol te verwerken. De gemiddelde levertijd in Nederland en België bedraagt circa 7-12 werkdagen.

De flexibele levertijd is verstreken, waar is mijn bestelling?

In de meeste gevallen worden bestellingen binnen de geschatte levertijd geleverd. Helaas kan er vertraging optreden. Heb je 3 dagen na de oorspronkelijke verzending nog steeds niets ontvangen? Stuur dan een e-mail naar: info@leroxy.nl

Wat zijn de verzendkosten?

Bij een bestelling bij LeRoxy profiteur je altijd van gratis verzending .

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

LeRoxy biedt altijd veilige betaalmethoden aan. Wij maken gebruik van de meest gebruikelijke betaalproviders in Nederland:

  • iDEAL
  • Visa
  • MasterCard
  • MasterCard Maestro
  • American Express
  • UnionPay

Ik mis enkele producten, hoe kan dat?

Sommige bestellingen worden in aparte pakketten verzonden vanwege gewichtsbeperkingen. Om de productkwaliteit te vergelijken, kunnen de producten je bestelt van verschillende leveranciers komen. Bestel je meerdere producten tegelijk, dan kunnen deze op verschillende momenten geleverd worden.

Maak je geen zorgen, je bestelling is onderweg. De rest van je bestelling wordt meestal binnen 1 tot 3 werkdagen geleverd.

Wat moet ik doen als ik een geïntegreerde levering ontvang?

Helaas kan het gebeuren dat je bestelling tijdens het transport beschadigd is. Hier kun je als klant niets aan doen. Neem in dit geval direct contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar info@leroxy.nl . Het is belangrijk om foto's van de schade te maken en deze bij je e-mail te voegen.

Retourneer het artikel niet zonder eerst de foto's met ons te delen. Zonder deze informatie kunnen wij helaas geen passende oplossing bieden. Onze klantenservice verwerkt je bericht zo snel mogelijk en zoekt samen met jou naar de beste oplossing.

Dit geldt als je het verkeerde product hebt gekocht, het niet verleden of je het artikel niet meer wilt.

Neem eerst contact op met onze klantenservice via info@leroxy.nl . Wij kijken samen met jou naar de beste oplossing. Als wij het probleem niet kunnen oplossen, bent u alleen verantwoordelijk voor de verzending van het product naar ons terug te sturen.

Contactgegevens

E-mail: info@leroxy.nl
Contactformulier: klik hier

Bedrijfsgegevens

Websitenaam: LeRoxy
KvK-nummer: 93490305
Adres: Anemoonstraat 71, Koog aan de Zaan, Noord-Holland, 1541 AV, Nederland

Openingstijden
Maandag - Vrijdag: 09:00 - 17:00
Zaterdag & Zondag: 10:00 - 16:00
(GMT+01:00) Midden-Europese Standaardtijd (Amsterdam)

Wij streven ernaar om binnen 24 uur te reageren.